Աթաբեկ Խնկոյան «Կարապը, խեցգետինը և գայլաձուկը»

Կարծիք

Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած, բայց չմոռացած: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Իմ կարծիքով նրանք չեն կարող ընկերներ դառնալ: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Իմ կարծիքով բեռը ծանր էր: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Ես առակից սովորեցի, որ պետք չէ միմիանց հետ կռվել: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Ես գիտեմ, որ կարապները թռչում են: Գիտեմ, որ խեձգետնինն ուտում են: Նաև գիտեմ, որ գայլաձուկը լողում է:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած, բայց չմոռացված: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում:Ես կարծում էի, որ նրանք ընկերներ չէին, որովհետև կարապը վերև էր գնում, խեցգետինը դեպի ափ, իսկ գայլաձուկը դեպի գետ: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Սայլը տեղից չշարժվեց, որովհետև ամեն մեկը իր գործին է ԳՆՈՒՄ: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը:Ես հասկացա, որ պետք է ընկերներ լինել ոչ թե կռվել, որպեսզի գործը հաջողությամբ ավարտվի: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Կարապները սիրում են իրար հետ թռչել:
Ես կարծում եմ, որ կարապը, խեցգետինը և գայլաձուկը չեն կարող իրար ընկերներ լինեն: Ես այդպես եմ մտածում, որովհետև նրանք մտածում էին, որ կարապն է սխալը, թե խեցգետինը կամ էլ գայլաձուկը: Իմ կարծիքով սայլը թեթև էր: Նրանք չշարժեին սայլը, որովհետև կարող է իրենց վրա խոսակցություն գար: Ես հասկացա, որ պետք է ուրիշի ապրանքին ձեռք չտան: Ես նրանց մասին գիտեմ մի քիչ բան: Կարապը շատ է սիրում ձուկ ուտել և օդով թռչել: Խեցգետինը շատ է սիրում լողալ և փախչել:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած, բայց չմոռացված: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում:Ես կարծում էի, որ նրանք ընկերներ չէին, որովհետև կարապը վերև էր գնում, խեցգետինը դեպի ափ, իսկ գայլաձուկը դեպի գետ: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Սայլը տեղից չշարժվեց, որովհետև ամեն մեկը իր գործին է ԳՆՈՒՄ: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը:Ես հասկացա, որ պետք է ընկերներ լինել ոչ թե կռվել, որպեսզի գործը հաջողությամբ ավարտվի: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Կարապները սիրում են իրար հետ թռչել:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած, բայց չմոռացած։ խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Ոչ չեն կարող լինել, որովհետև նրանք սայլակը միասին չտարան։ Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Իհարկե ծանր էր և դրա համար չշարժվեց տեղից։ Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Մեզ սովորեցրեց, որ չի կարելի ընկերների հետ վիճել։ Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք:Մենք գիտենք կարապների մասին, որ նրանք լողում են։ Մարդիկ խեցգետիններին ուտում են։ Գայլաձկները գայլերի նման են և ուժեղ։
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: ես կարծում եմ դա նշանակում է որ, մարդը անցնում է բայց չի մոռանում: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը չեին կարող դառնալ ամենալավ ընկերները, որովհետյև նրանք ամեն մեկը տարբեր կողմ եին քաշում սայլը: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: այլ պատճառ կար: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: գայլաձկերի մասին ես մեկ բան գիտեմ, որ նրանք ռուսերենով նրանք կոչվում են акула:
Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել:Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Այո ես կարծում եմ, որ կլինեն: Ես կարծում եմ որովհետև նրանք սայլակը իրար հետ տարան: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Իմ կարծիքով ծանրեր որովհետև բոլորով ընկան սայլակի մեջ: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Ինձ սովորացրեց, որ ընկերները պետք է միշտ իրար կողքի լինեն: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին:Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Ես գիտեմ, որ կարապները բարի են: Ես գիտեմ, որ գայլաձուկը ջրային կենդանի է: Ես գիտեմ, որ խեցգետին ութ ոտք ունի:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած բայց չմոռացած: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Իմ կարձիքով այո Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Իմ կարձիքով ոչ: Ձեզ ի՞նչ սովորացրեց առակը: առակը սովորացրեց ընկերություն Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: կարապները վախկոտ է խեցգետինները ուժեղ են գայլաձկերը գայլի նման ձուկ են:
Ես կարծում եմ որ գայլաձուկը և սագը ընկերներչեին ՉԵՆ որ ոֆ հետև գայլաձուկը ուզում եր ուտել սագին Գրքի 45-րդ էջից կարդացեք «Կարապը, խեցգետինը և գայլաձուկը» առակը, լսեք կցված ձայնագրությունը և պատասխանեք հարցերին: այո նա շատ խանրեր: որ ընկերները պետքա լավը լինեն: ես գիտեմ որ խեց գետինը քաշումա ներքև: դուք գիտեք որ գայլաձկները վախնումեն շնաձկներից: այո:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած բայց չմոռացած: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Իմ կարձիքով այո Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Իմ կարձիքով ոչ: Ձեզ ի՞նչ սովորացրեց առակը: առակը սովորացրեց ընկերություն Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: կարապները վախկոտ է խեցգետինները ուժեղ են գայլաձկերը գայլի նման ձուկ են:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած բայց չմոռացված: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ես կարծում եմ որ նրանք չեն կարող ընկերնե լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: այո
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեքուս անցած բայց չմոռացած: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում:Ես կարծում եմ, որ նրանք լավ ընկերներ են: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար:Իմ կարծիկով սահյլը ծանր է դրա համար տեղից չեր շարժվում: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը:Որ ընկերները չպիտի կռվեն: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք:Ես միայն գիտեմ խեց գետինի մասին խեցգետինները սկզբում լինում են կանաչ գույն իսկ հետո արևը վառում է նրան և նա դառնում է կարմիր գույն:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած բայց չմոռացած: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Ես կարծում եմ որ նրանք լավ ընկերներ չէին: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Սայլը տեղից չշարժվեց որովհետև ամեն մեկը մյուս կողմեր քաշում մեկը մյուս Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Որ միշտ պետք է մեր ընկերների հետ ընկերություն անել: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Նրանք ապրում են ջրում: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Նրանք շատ վատ ընկերներ էին և մեկը մյուսին չէր հարգում:
Իմ կարծիքով Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեև անցած բայց չմոռացած: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել:Իմ կարծիքով ոչ: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Նրանք կկռվեին, որովհետև բոլարը մի ուղուցամբ չէին քաշում: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար:Իմ կարծիքով բեռը ծանր չեր նրանք ուղիղ ծեին քաշում: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Ինձ սովորեցրեց, որ չիկարելի կռվել: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Նրանք ապռում են ջրում նրանք շատ լավ ընկերներ են
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Նշանակում է, որ թեև անցել է, բայց չի մոռացվել: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Ես կարծում եմ, որ չեն կարող, որովհետև նրանք սայլակը չեին կարողանում տանել և որոշել, թե, որ կող պետք է տանեն: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Այլ պատճառ կար, որովհետև չեին կարողանում տանել և որոշել, թե, որ կող պետք է տանեն: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Ինձ սովորեցրեց, որ ընկերների հետ չի կարելի կռվել: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Ինձ համար կարապները ամենագեղեցիկն են: Ես գիտեմ, որ խեցգետինների ձեռքերը շատ սուր են: Գայլաձկերը նման են գայլերին:
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ աանցած բայց չմոռացած։ Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում:Այո կարող են լինել որովհետև նրանք միասին սայլակը տարան։ Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը:Ոչ ծանր չէ դրա համար տեղից շարժվեց։ Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք:Կարապները շատ բարի են։ Խեցգետինները եփաց ժամանակ կարմիր են։ Գայլաձկները լողում են ովկյանոսում։ Ձեզ ինչ սովորեցրեց առակը։ Ինձ սովորեցրեց որ անեն ինչ պիտի ընկերների հետ անեն։
Բացատրեք հետևյալ արտահայտությունը՝ Թեև անցուկ, բայց ոչ մոռցուկ: Թեկուզ անցած բայց չմոռացված: Ի՞նչ եք կարծում կարապը, խեցգետինն ու գայլաձուկը լավ ընկերներ կարո՞ղ էին լինել: Ինչո՞ւ եք այդպես կարծում: Ես կարծում եմ որ գայլաձուկը ընկեր չուներ դրա համար ընկերացավ: Ձեր կարծիքով սայլը շա՞տ ծանր էր դրա համար տեղից չշարժվեց, թե՞ այլ պատճառ կար: Ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց առակը: Առակը ինծ սովորացրեց որ պետք չի սայլի մեջ նստել իմ ընկերների հետ: Ի՞նչ գիտեք կարապների, խեցգետինների ու գայլաձկերի մասին: Ամեն մեկի մասին մի քիչ գրեք: Կարապները ուժեղ կենթանի չեն:

Կարծիք ավելացնել

CAPTCHA
Կարծիքը հրապարակելու համար մուտքագրեք գումարը
2 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.