Առցանց դաս

Կոմիտասյան օրեր

Պատասխանեք հարցերին

4-րդ դասարան

Վ. Սարոյան

Դպիրյան օր, Սեբաստացու ծննդյան օր

 Փետրվարի  7-ին Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրն էր և կրթահամալիրում նշվում էր դպիրի օրը: Հինգ- վեց տարեկանների ծնողներին առաջարկվել է ընթերցել դպիրում հրապարակված  «Բնագիտական — տեխնոլոգիական գործունեությունը նախակրթարանում» հոդվածը և իրենց կարծիքը գրել հոդվածի , ինչպես նաև նախակրթարանում իրականացվող  բ

Առցանց դաս

2-րդ դասարան

Ինժեներական ստեղծագործությունը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Հունվարի 7-ը Սեբաստացու ծննդյան օրն է և կրթահամալիրում նշվում է իբրև մանկավարժական մտքի կարևորագույն հարթակի՝ Դպիրի օր: Ներկայացնում եմ Դպիր ամսագրում հրապարակված Գնել Հարությունյանի հոդվածը, որի վերաբերյալ առաջարկում եմ սովորողները գրեն ինրեց կարծիքները:

  • Որքանո՞վ է ռոբոտաշինությունը հետաքրքիր ձեզ համար:
  • Գո՞հ եք ռոբոտաշշունության ներկայիս լաբորատորիայից: Ի՞նչն է ըստ ձեզ այնտեղ պակասում:
  • Ի՞նչ նոր գիտելիքներ եք ձեռք բերել ռոբոտաշինության դասընթացներին:
  • Այլ կարծիք

Հայերենի ֆլեշմոբ

Ֆլեշմոբի հարգելի՛ մասնակից, առաջադրանքներից ընտրի՛ր քեզ հարմարը: Աշխատանքը կարող ես կատարել՝ սեղմելով տարբերակի հղումը։ Յուրաքանչյուր խնդրի համար ընտրի՛ր քո կարծիքով ճիշտ պատասխանը կամ գրի՛ր պատասխանը դրա համար հատկացված տեղում: Տարբերակի բոլոր խնդիրները լուծելը ցանկալի է, բայց պարտադիր չէ։ Աշխատանքն ավարտելուց հետո սեղմի՛ր վերջին կապույտ կոճակը (submit կամ Готово): Ուշադի՛ր եղիր, որ այդ կոճակը սեղմելուց հետո լրացրածդ առաջադրանքը փակվի։

Աթաբեկ Խնկոյան «Խոզն ու ագռավը»

  Գրքի17-րդ էջից կարդացեք Խնկոյանի «Խոզն ու ագռավը» առակը և պատասխանեք հարցերին:

  1. Առակից դուրս գրեք այս բառերին իմաստով հակառակ բառերը
  2. Տակից, գիտուն, երիտասարդ, աչքը կուշտ, քնել:
  3. Գրեք, թե ինչպիսին էր խոզը՝ առակից համապատասխան տողերը դուրս գրելով:
  4. Մեկ բառով գրեք, թե ինչպիսին էր ագռավը:
  5.  Առակը ձեզ ի՞նչ սովորեցրեց:

Հ. Սահյան. Ժայռից մասուր է կաթում

Հարցեր և առաջադրանքներ

Համո Սահյան. Մշուշների շղարշի տակ

Կարդացեք Համո Սահյան «Մշուշների շղարշի տակ» բանաստեղծությունը և պատասխանեք հարցերին

Pages

Subscribe to RSS - Առցանց դաս